Interesul uriaș pe care îl generează El Clasico dă naștere unor idei interesante de promovare. Partida dintre Barcelona și Real Madrid, de duminică ora 22:00 (ora României) va putea fi urmărită și de cele câteva mii de pasageri din 17 zboruri intercontinentale ale companiei Turkish Airlines. Printr-un parteneriat al acestora cu grupul MEDIAPRO, pasagerii vor putea urmări live partida, în format 4K (ultra-high definition). Este o premieră pentru o partidă din Primera Division, însă nu și pentru alte campionate puternice. Până acum, meciuri din Premier League sau Bundesliga au fost transmise live pentru pasagerii unor zboruri.
Zborurile Turkish Airlines care vor putea urmări live meciul Barcelona – Real Madrid:
Cupa Mondială din Brazilia a fost urmărită de 1,5 milioane de pasageri
Potrivit „Bloomberg”, Panasonic a distribuit imagini live de la finala Cupei Mondiale în 200 de zboruri, aparținând unor companii precum Lufthansa, Turkish Airlines, Etihad Airways, Singapore Airlines sau Emirates, iar totalul călătorilor care au preferat să vizioneze finala dintre Germania și Argentina a fost de 40.000. „Încă încercăm să convingem călătorii să vizioneze programe de televiziune în avion, iar Cupa Mondială chiar ne-a ajutat să fidelizăm publicul„, declara David Bruner, vicepreședintele de telecomunicații globale al companiei Panasonic. Tot Bruner a dezvăluit că, în total, circa 1,5 milioane de pasageri au urmărit cele 64 de meciuri ale Campionatului Mondial din Brazilia în aeronave, procentajul pasagerilor care urmăresc televiziune live în timpul zborurilor crescând de la 50% la 75% în timpul turneului final care a început pe 12 iunie și s-a încheiat o lună mai târziu.
Turkish Airlines transmite meciuri din campionatul intern
„În asociere cu postul IMG International, oferim opt canale de televiziune în avioane, dintre care șase sunt de știri, unul de business, iar unul de sport. Din punct de vedere sportiv, oferim meciuri de fotbal, curse de Formula 1, tenis, golf și competiții importante precum Jocurile Olimpice„, a continuat Bruner, într-un interviu pentru „Bloomberg”, în 2014. Totodată, vicepreședintele Panasonic a declarat că în acest moment doar 185 de avioane pot recepționa televiziune live, însă compania japoneză a primit deja 2.000 de comenzi, după succesul Cupei Mondiale, considerată cea mai de succes competiție pentru live-streaming în avion din istorie. „Lufthansa și Turkish Airlines sunt cei mai importanți clienți ai noștri, compania turcă având chiar meciuri din campionatul intern care pot fi urmărite în avion. British Airlines, Etihad Airways sau Singapore Airlines testează pe câteva aeronave această opțiune, dar suntem siguri că în viitor vom avea și mai mulți clienți„, spunea Bruner în 2014.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER